15 Aralık 2010 Çarşamba

ÖZLEDİM - Mİ ? -



Sen gelsen daha ben bir yaşımdayken, kurulsan tahtıma.

Çocuk olsak kartopu oynasak. İyice sıksan yine kartopunu avuçlarında, atıp canımı acıtsan.

Ağlayınca ben, ağzımı kapatsan babam duymasın diye

Gene de vazoyu kırınca ben alsam suçu üstüme, senin sabıkan kabarık diye.

Okul harçlığıma el koysan, dersten çıkmanı beklesem eve dönebilmek için.

Mini etekli edebiyat hocasına laf attığın için ben zayıf alsam sözlüde senin yüzünden.

Köpeği üstüme salsan, ben ağlarken korkudan, sen kahkahadan yerlere yatsan.

Yine kıskansan sınıfımdakilerden, onlarla gezmeyeyim diye okulu asıp pikniğe götürsen beni.

Sabahlara kadar kahkaha atsak yine yaz akşamlarında, arkadaşlarla balkonda. Karnımıza ağrılar girse gülmekten sen daha fıkraya başlar başlamaz. Annem uyansa sesimize, bir gözü kapalı ikaz etse. Babam kalksa azarlasa "Yatın artık!" diye.

Birgün önce hediye ettiğin kolyeyi ertesi gün geri alsan küstük diye.

Sen, gelsen...

Yanımda olsan yine...

Diner mi öfkem,

unutur muyum?

çaresiz zamanlarda sessiz çığlıklarıma ses vermediğini.

Annemin son bakışını... Seni arayışını ...

Sevgimi acılarımda boğduğumu.

unutabilir miyim..?


nurten y tartaç

14 yorum:

hasret senfonileri dedi ki...

Keşke unutamamak çare olsaydı tüm dertlere özlemlere sevgiye aşka sevgili Çınar..
Ya da unutmak çaresi olsaydı çaresizliğin.. Hangisini alırdın?
Ben "unutmamayı" temsilen hep hatırlamayı seçtim.. sen de öyle yap sevgili Çınar'ım..

Sittirella dedi ki...

Ah ablacım...
Gelecekteki halimi gördüm bir an.
İçim yandı.
Yalnız değilmişim :(

cenebaz dedi ki...

Hafızamız bizden bağımsız çalışıyor. Unutmak istediklerini unutamıyorsun da unutmamak istediklerin bakıyorsun bir iz bile bırakmadan silinip gitmiş. Zamana bırak. Zaten unutursan affetmişsin demektir. Zamanı gelmemeiş daha demek ki.

sünter dedi ki...

"Annemin son bakisini...seni arayisini.."


Insan kendine yapilani unutur´da ama artik telafisi olmayan seyleri unutabilir mi...?
Keske unutsa...üzerine bir sünger cekip biraktigi yerden degil belki ama yeni bir yerden baslayabilse....
Zamani gelir belki.
Bilinmezki.
Zaten basimiza gelmeden neyi tam olarak bilebiliyoruz ki.

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Unutursak yaşamış olurmuyuz Çınar'cım,
unutursak, acılarımızı sevinçlerimizi hissedemesek yok sayılır mı geçmiş?
Unutmak, hiçbir anı unutmamaktan daha acıdır arkadaşım.
Özlem yaksa da yüreği hissedebilmekdir bedeli.
Sevgiler

birdutmasali dedi ki...

özlemişsin çınarım :(
Özlenmez mi ?
hayatın acı kuralları, dönmez gerçekleri değil mi zaten unutturmayı seçtiren !
bir gün brileride bizi unutmamayı seçecaktir elbet.
gel yinede çok iç yangınlarını alevlendirmeyelim diyeyim, diyeyimde,
bizide yad edecekleri düşünüp !
olacakları bilelim.

Zeugma dedi ki...

Ben de yıllardır ayrıyım kardeşlerimden..
Keşke kısa da olsa mümkün olsa o eski günlere dönebilmemiz. İnsanın aklına geldikçe yüreği sızlıyor, karmakarışık duygularla doluyor böyle...Aynı kandan, aynı candandan olmaları her şeyi silip büyük bir özleme dönüştürüyor, insanın burnunun direği sızlıyor :(
Cümlelerinin çoğunda kendimi gördüm Çınarcığım.Beni aldın götürdün...
Yüreğine sağlık.

Sevgilerimle...

Çınar dedi ki...

hasret senfonileri; keşke unutmak çare olsaydı ya da yalnızca güzel yaşanmışlıklar süsleseydi anılarımızı ama olmuyor işte. Hele de silinemeyecek izler bırakmışsa bedende yaşanmış üzüntüler,beyinde bıraktıklarının dışında.

Teşekkürler Gülsen Hocam

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Sittirella'm; Keşke yalnız olsaydım bu konuda. umarım yaşamazsın yaşadıklarımı canım benim.

Öptüm

Çınar dedi ki...

cenebaz'ım; unutmak istemediklerimiz ne de kolay silinip gidiyor beynimizden, unutmak istediklerimizin aksine.
Zaman herşeyin ilacıymış çok haklısın, zamana bırakmak gerek bazı şeyleri.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

sünter'im;

Evet bana yapılanı daha kolay affederdim sanırım.
Yeniden başlamak... hiçbir şey olmamış gibi. Mümkün mü? Kimbilir belki zamanla.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Nur'cum; unutup herşey yolundaymış gibi devam etmek daha kolay olurdu belki. Hele de arkanızda bıraktığınız canınız herşeyinizse.

"Özlem yaksa da yüreği hissedebilmekdir bedeli." Ne güzel bir söz.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

birdutmasali'm; özlem değil mi, bunca zamandan sonra, görmek istemesen de, kelimelere dökmek onu, onunla ilgili anıları, İç yangınlarını... Teşekkürler canım

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Zeugma'm; Keşke keşke dönebilsek o eski günlere. Kavga ettiğimizde bile evden çıkarken, "nereye gidiyorsun? Hani beni sinemaya götürecektin?" diye sorduğumuz o günlere. Öyle saman alevi gibi olsa öfkeler.
Olmuyor işte; unutamıyorum. ki; şimdi de, gözünde bir damla yaş görmeye, mutsuzluğunu duymaya dayanamam yine de.

Sevgiler