2 Ağustos 2019 Cuma

DEDİKODU SAATİ

Dedikodu çok ayıp bi şii.
Ama birazcık da keyifli, zararsızsa arada  yapılabilir.🙊🤐

***

Apartmana yeni taşınmış iki kadın. Tanışmak için kapımızı çaldılar, buyur ettik tabii mutlulukla.

Nasılsınız?
Dediğimizi hatırlıyorum. Gerisi bulanık.

Siz nasılsınız dediler mi bilmiyorum. Demişlerdir belki bir ara..

Annesini anlatıyordu birisi; hastalığını, kaprislerini, her işe karıştığını falan.

Ne hastalığı var? Geçmiş olsun.
Demişimdir her halde.

Bir tarla sorununu anlatıyordu öteki. Dedeleri zamanından beri sürüncemede olan bir konuymuş.

Ee bu bahsettikleri kadın kim şimdi? Konu ne zaman buraya geldi? Onun giyimi bunları neden bu kadar ilgilendiriyor?
Ben konuyu yakalamaya çalışırken, marketteki şu saygısız adamla tartışmalarına ne zaman geçmiştik..?

Bu arada sol taraftaki babasını, yaşlandığını, unutkanlığını anlatıyordu.

Biri anlatıyor, o bitirmeden diğeri başlıyor,
 "Hah! Anladım galiba." Diyecekken konu değişiyordu. Kelimeler birbirine yapışıktı zaten de, cümleler arasında da bırakın noktayı virgül bile yoktu. Bir türlü bağ kuramıyorum anlatılanlar arasında. Bir o tarafa bir bu tarafa başımı çevirmekten boynum ağrıdı valla.

"Tabii, vah vah!, ya!, aa!, öyle mii?" Falan diyeceğim de dinliyor nezaketini göstermek için
 ama es vermiyorlar ki araya gireyim.

Biri neşeli bir şey anlatıyor gibi, tam güleceğim, öteki ağlamaklı bir suratla çoktan yeni bir konuya geçmiş bile.

Ciddileşiyorum ayıp olmasın diye.
Bir ara gözüm Merih'e kaydı. Bıyıklarını kemirip duruyor, gözü bir birine, bir ötekine gidip gelirken. Anlaşılan O'nda da devreler yanmaya başlamış.

"Bi durun cancağızlarım, bi nefes alın şekerler. Anlamayı başardığım ilk ve son birkaç kelime arasında on sayfalık hikaye anlatmayı nasıl başarıyorsunuz Allahaşkına..? "

Diyemezdim tabii.

Dinledik. Ya da en azından dinliyor görünmeyi başardık sanırım.

" Kafanızı şişirdik. Biz gidelim artık."

Deyip çıktılar.

Ben mi..?

Tek kelime bile duymak istemiyordum. Hatta tüm ışıkları kapatıp kafamı yastığa gömmekti tek arzum.

Olmadı elbette.
Konuşma sırası bizdeydi.

nurten y tartaç

( Not: Dedikodu yapmak çok kötü bir şeydir. Ben yaptım siz yapmayın e mi🤪😜🙊

Ne demişler... Büyüklerin (imam mıydı yoksa o😄) sözünü dinleyin ama gittiği yoldan gitmeyin.

İyi akşamlar. Sevgiler 💐