16 Mart 2017 Perşembe

HAYAL



Bir hayalimiz vardı...

Nohut oda, bakla sofa.
İki göz bir baraka.

Dünyanın bütün çiçeklerini açtıracaktık bahçesinde.
Mavi nurdan bir ırmak 
gölgede bir salıncak...
Sandalla mehtaba bile çıkacaktık...

Her sabah dağların ardından 

sancıyla doğurduğumuz güneşi
her akşam ufukta batıracaktık,
denizi de boyayıp rengine

Akşam eve dönecektin

mesela balıktan...
Yakamozlar yanıp sönecekti gözlerinde.
Sen yürüdükçe,
deniz yürüyecekti ardın sıra dalga dalga.
Ben yokuş aşağı koşacaktım sana.
Yüzüme yayılmış kucak dolusu gülüşümle.

Biz sarılınca birbirimize
karlar eriyecek, kuşlar ötecek,
sarı yapraklar bile yeniden yeşerecekti dallarda.


Olurdu...
Mümkündü...
Zamana kalmıştı.
Ha bugün ha yarındı.

Bu şehir; 

çok katlı cam kafeslerde
çürütmeseydi dirseklerimizi...
Dev ayaklarının altında ezmeseydi
bedenlerimizden önce ruhlarımızı...

Ve

çarkın dişlileri arasına sıkışmış
 kızıl gözlü, kızıl renkli
bir kuşun kanadından,
is kokulu, kirli gecenin karanlığına
kan damlar gibi,
kanamasaydı kırıklarından saf kalplerimiz;
her umut ettiğinde
her güvendiğinde
her sevdiğinde...

Zamana kalmıştı her şey.
Ha bugün, ha yarındı.


Bir hayalimiz vardı.

Olacaktı...

nurten y tartaç

4 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bir hayalimiz vardı arkadaşım, ha bugün ha yarın. Bu günler bitti yarınları da peşin peşin bitirdik :(

complete_the_sentences dedi ki...

Oyy oy! Bu ne ama şimdi?! Şiir sevmeyen insana zorla da sevdirilmez ki?! Şaka değil, laf değil, gerçekten müthişti. <3 Teşekkürler hissettirdikleriniz için.

Zaten bu sayfaya ne zaman gelsem hiç keşke gelmeseydim demiyorum, hep iyi ki'yle ayrılıyorum. <3 (Her ne kadar son aylarda iş yoğunluğumdan sevdiğim blogları bayaca ihmal etmiş olsam da...:/)

Yüreğinize sağlık. Sevgiler... <3 :)

Çınar dedi ki...

Yaşamın kıyısında, Yook Nurcum yok..! Yarınlar için hala umudumuz var. Olmalı. Yoksa nasıl dayanılır ki..?

Sevgiler :)


Çınar dedi ki...

complete_the_sentences, ayy! Ne güzell! Ben çook teşekkür ederim canım, beğendiysen ne mutlu bana :) <3

Sevgiler :)