16 Ekim 2010 Cumartesi

HEP MUTLU OL…

 

Mutsuzluğu da  mutluluk  gibi  yaşayabilen  insan,  mutlu  insandır…

 

Odasındaki panosuna bu yazıyı yazmış.

 

Çok  mutsuz ve mutlu olabilmenin yollarını mı arıyor..?

 

Mutlu olmanın sırrının,   mutsuzken bile olumlu düşünmeyi başarmaktan geçtiğini mi keşfetti..?

 

Çok mutsuz ve bununla başedebilmek için, içinde bulunduğu durumu kabullenmeyi mi seçti..?   İsyan etmenin anlamsızlığını anladı.   Herşeyi oluruna mı bıraktı..?

 

Bugünkü mutsuzluğuna neden olan olay ya da şeylerin,  gelecekteki mutluluğunun temellerini teşkil ediyor olabilme ihtimalini mi farketti..?

 

Yoksa;

 

Mutluluk – mutsuzluk arasındaki ince çizgiyi  gördü ve…

 

Büyüdü olgunlaştı,  mutsuzluğun ve mutluluğun anlık duygular olduğunu,  aslolanın bulunduğu en kötü durumdan bile teselli payı çıkarmak olduğunu mu öğrendi.

……………………………………

Gözümün nuru, ince sızım, yaşam nedenim;

 

Bilmez misin,  sen içinde fırtınalar yaşarken ben kasırgalarda kalırım...

ve…

 

bu kalp bir tıkta Mert,

 

bir tıkta Alper der…

 

Ama yalnızca, der.

 

Sesizce bekler…

 

Susar, seyreder

 

Çünkü bilir ki,

 

  yalnızca, iki kanatla uçar kuşlar

 

HEP MUTLU OL ( UN )

21 yorum:

aysema dedi ki...

Mutlu onlarının çok olmasını diliyorum.
Anketime katılırsan sevinirim.

sünter dedi ki...

Off!!
Çınar gözlerim doldu okurken.
Hele son cümlen...
beni şimdi anca bir sigara-kahve kurtarır.

Öpüyorum seni

cenebaz dedi ki...

Çocuklarımız hep mutlu olsunlar, allah hep iyilerle karşılaştırsın.

Zeugma dedi ki...

Ne güzel, ne kadar duygulu, duyarlı bir çocuk ve anne diyebiliyorum gözlerim dolu dolu...
Hep mutlu olun siz, olur mu?

Sevgiler Çınarcığım....

Çınar dedi ki...

aysema'm, teşekkürler canım. Katıldım bile ankete:)

Sevgiler

Çınar dedi ki...

sünter'im, hadi gel birlikte içelim:)

Öptüm

Çınar dedi ki...

cenebaz'ım; güzel dileklerine ben de katılıyorum canım

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Zeugma'm; canım benim, hep birlikte mutlu olalım...

Sevgiler

ŞANSLI dedi ki...

Sevgili Çınar!
Nedediğini ancak yazan bilir.Ama benim tek bildiğim bir şey var.Mutluluğu kocaman paket haline getiripte kimse sunmuyor sana.Mutluluğun peşinden koşmak gerekiyor...Oda emek istiyor.Teşekkürler.
Sevgiler:)

Çınar dedi ki...

ŞANSLI'm; bazen tüm çabalarımıza rağmen elimizde olmayan bizim dışımızda gelişen olaylar da mutsuz olmamıza neden olabilir tabii ama genelde haklısın, herşey gibi mutlu olabilmek için de çaba harcamak gerekebilir.
Sevgiler

JİVAGO dedi ki...

Ailenizle ve çocuklarınızla mutluluklar diliyorum. Sizin için bunun hiç de zor olmayacağını biliyorum.

Sevgilerimle..

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Çınar'cım,
buralarda biryerlerde bir yorumum olacaktı ama becerememişim işte.
Demiştimki;
olgunlaştılar annesi, yaşamın ince cizgilerini keşfettiler artık.
Dilerim hep o ince cizginin mutluluk tarafında olsunlar, senide çok öperim güzel arkadaşım benim.

bilge dedi ki...

ahhhh annelik bu dur işte azcık yüzleri asılsa gözlerinde bir hüzün görsek içim cızzzzzzz eder dilerim mutlu bir hayat sürer evladlarımız..sevgiler..

Çınar dedi ki...

Çok çok teşekkürler sevgili Jivago.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Nur'cum; güzel dileklerine çok teşekkürler canım. Hepimiz mutlu olalım, mutlu olmayı başaralım inş.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

bilge'm; haklısın canım anne olmak böyle birşey işte. Hepimizin evladı mutlu yaşaşın, mutluluklar yaşasın.

Sevgiler

Ballı Cimcime dedi ki...

Çok duygulandım, yüreğinize sağlık. Hep mutlu anları paylaşın oğullarınızla... sevgiler.

Esmir dedi ki...

Ne güzel böylesine mutluluğu yaşamasını, paylaşmasını bilen anneye ve evlada...

Ailecek mutluluğunuz hep daim olsun Çınarcığım...

Sevgilerimle..

Çınar dedi ki...

Ballı Cimcime'm; hoş geldin mutlu ettin. Teşekkürler güzel dileklerin için.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Esmir; çok teşekkürler Esin'ciğim.

Hep birlikte mutlu olalım paylaşalım büyütelim...

(Blogunda yazımın okunmasını önerdiğin için ayrıca teşekkürler canım. Çok zarifsin)

Sevgiler

sufi dedi ki...

Gözünün nurları, ince sızıların, yaşam nedenlerin...Bedeninin yerçekimine karşı koyabilmesine sebep iki kanadı; Mert ve Alper'in büyüyor sanıyorum güzel anne.Ne mutlu sana ki mutsuzluğu da mutluluk gibi yaşamayı göğüsleyebilecek yaşa gelmişler.Allaha emanet olsunlar, bizler de bize verilen emanetlerin gelişimini gururla seyredelim.Sevgilerimle.