5 Aralık 2016 Pazartesi

ERKEN YENİ YIL YAZISI


Yılın 340. günüymüş bugün. 26 günlük ömrü kaldı yani tarihin çöplüğüne fırlatılıp atılmasına. Düşünmeden harcadığımız her şey gibi, acımasızca...

Her sene daha büyük bir hayretle " Ne çabuk geçti bir yıl ." diyorum. Ben yavaşladığım için mi öyle sanıyorum, yoksa yıllarda mı daha büyük bir telaş var artık bilmem.

Şunu biliyorum; bıkmadan usanmadan yeni yılın hayatımıza güzellikler saçmasını dilemeye devam edeceğiz.

Kalbimizin kırılan parçalarını yapıştırıp, yaramız aynı yerden de kanatılsa tuz basıp, can kırıklarına basa basa ama sanki toz pembe bulutlarda yürüyor gibi yapıp gülümseyeceğiz, yeni yıla ve hayatın geri kalanına.

Çünkü biliyoruz ki, insan hayal ettiği / umut ettiği/ müddetçe yaşar.

nurten y tartaç

8 yorum:

Adsız dedi ki...

hayallerin bitmediği, umutların tükenmediği, huzurlu, sağlıklı, barış ve sevgi dolu bir yıl olsun
Çenebaz

Makbule Abalı dedi ki...

"Acıyı bal eylemek" demişti şair bu duruma değil mi?
Biten bir yılın son günlerini yaşarken yeni bir yıla " merhaba" diyeceğiz.
İçimizde bir tedirginlik, bilinmezler dünyasına doğru yol alacağız...

EQ dedi ki...

Aynen ben de her sene "ne cabuk geldi yeni yil" diyorum. Eskiden bir yil gecmek bilmezdi cocukken, bir asir gibi gelirdi. Simdi her sene daha da cabuk geciyor adeta....

Çınar dedi ki...

Cenebaz

Guzel dileklerine katiliyorum, umarim guzel bir yil olur her acidan...
Sevgiler canim.

Çınar dedi ki...


Makbule Abali

Aciyi bal eylemek zorundayiz, nasil katlanilir yoksa bunca agir gundeme, aci ve zorluklara.
Haklisin bilinmeze dogru yol alacagiz, iyi seyler olmasi umudumuzu kaybeymeden.

Sevgiler canim

Çınar dedi ki...

EQ

Dur bakalim daha gencsin. :) Hele benim yasima gel goreceksin, nasil da kanat takmis ucuyor yillar. Ustelik ardinda surukleyip goturduklerine hic acimadan, aldirmadan.
Yine de guzel hem yasamak, hem o yillarin pesinde kanat cirpmak.:)

Sevgiler canim

EQ dedi ki...

Genc miyim?:) 50 olucam seneye yav, gencligin son demleri artik. Hatta bitti sayilir ama insanin gönlü yaslanmiyor iste...:) Sevgiler benden.

Çınar dedi ki...

EQ Ooo! daha 50 bile değilsin :) İnsan 60 olunca 50 çıtır sayılıyor kuzum :) :) <3

Sevgiler