29 Kasım 2015 Pazar

DIŞ CEPHE KAPLAMASI BAHANE



Onlar dış cephe kaplaması mı yapıyorlar sanıyorsunuz..?

Yanılıyorsunuz...


Onlar beynimizi ele geçirmek için gelmiş inşaat işçisi kılığında uzaylı yaratıklar aslında.

Valla!

Aylardır bizim site, günlerdir de bizim blok ve bizim aile üzerinde yoğun çalışmalar yapıyorlar. Yakında emellerine ulaşmış olacaklar korkarım.

Sabahın köründe yine matkap sesiyle fırladım yataktan.

Alışamadım.

Neredeyim, ben kimim, burası neresi..? gibi kısa süreli bir paniklemeden sonra, ohh! neyse evimdeyim dememe kalmadı, ikinci ve hemen ardından üçüncü işçi, hep birlikte matkaplarıyla beynimizi delmeye başladılar. Ve teslim olduk çaresizce. 

Matkap gürültü yapar, sinir bozucu ve kulaklara ziyandır sesi. Ama ben böyle gürültü duymadım daha önce. Sağdan soldan, oradan buradan aynı anda başlayan matkap sesleriyle hareket ve düşünme yeteneğimi kaybettim. Serseri mayın gibi dolanıyorum evin içinde. Hiç bir işime yoğunlaşamıyorum. Tozu, pisliği, bir anda burnumuzun dibinde pencerenin önünde bitiveren işçisi cabası.( Ki üçüncü katta görmeye alışık olmadığımız bir manzara olduğundan yerimizden zıplamamıza neden olabiliyor haliyle:) ) 

Üç gündür bu durumdayız. (Alper'e göre onlara böyle sürekli ikramda bulunursam bizim katı bitirmelerini daha çook bekler 
mişim :) ) Yarın da böyle devam ederlerse beyin hücrelerimizi tamamen ele geçirmiş olacaklar diye endişeliyim. 

Yarın öbür gün aranızda zombi, mutant falan olarak dolaşıyor olabiliriz haberiniz ola. :P

n y tartaç

3 yorum:

Fidan Dinç dedi ki...

Allah iyiliğinizi versin :) İkramda bulunma kısmı epey ironi olmuş sahiden. Adamlar baya baya çok sevildiklerini ve gürültüden, tozdan memnun olduğunuzu bile düşünüyor olabilirler :)))

Adsız dedi ki...

hahaha, çok güel anlatmışsınız. Allah kolaylık versin. Tez zamanda bitsin
Çenebaz

Handan dedi ki...

Oyyy, Allah kolaylık versin. Mayıs ayında üst katımda bir ay süren bir tadilat oldu, aksi gibi de dişçiye gidiyordum aynı zamanlar. Allahım dişçiden dönerim matkap sesiyle aynı ızdırap devam eder, kaçacak delik de yok :D