24 Şubat 2015 Salı

İYİCE KARIŞTI KAFAMIZ !!!




Ülke gündemi çok yoğun hızına yetişemiyoruz. 

Üstelik; yalan, gerçek, namus, namussuzluk, erdem, karaktersizlik, 

onur, gurur gibi kavramlar iç içe geçmiş. Doğru - yanlış 

birbirine karışmış durumda

Bir tiyatro sahnesinde sergilenen absürd bir oyunu en ön sıradan

izler gibi izliyoruz, başka bir ülkede olsa yeri yerinden oynatacak 


şiddetteki olayları. 


Ve bütün yaşananları bir günde, bilemediniz üç beş gün içinde 


sindirmeyi başarabilen insanlar olduk artık. Gerçi sindirmeyip de 

ne yapacağız ki..? Biri bitmeden, onu gölgede bırakan başka bir 

olayla sarsılıyoruz.


Bu kadar yoğun bombardıman altında devrelerimiz yandı doğal 


olarak. Korkarım yakında sokaklara çıkıp şıkıdım şıkıdım 


oynamaya başlayacağız kızlı erkekli.


Yalnızca gündem yoğunluğu değil tabii bize kafayı yedirten. Aynı 


zamanda birçok konuda kavram kargaşası yaşıyoruz.  Birileri 

algılarımızla oynuyor gibi. Neye inanmalı, neye kanmalı, neye 

isyan etmeli ve neyi kabullenip boyun eğmeliyiz..? Şaşkınız...

 Kafalarımız karışık iyiden iyiye.  

Bu kadar kandırmacaya, yanılsamaya, yalana, duygusal 


depremlere daha ne kadar dayanır zavallı beyinlerimiz, 

kalplerimiz, ruhlarımız bilemiyorum.


Bitmeyen bir karabasan yaşıyor, uyanmak için debelenip duruyor 

ama uyanmayı başaramıyor gibiyiz...

n y tartaç


2 yorum:

Cafe Tigris dedi ki...

Merhaba , sizi bir blog etkinliğinde keşfettim ve takip etmeye başladım sevgilerimle
Cafe Tigris
tigrisdriver.blogspot.com

bilge dedi ki...

Doğrulardan şaşmamak dileğim dir...