30 Kasım 2014 Pazar

KAR YAĞSA ARTIK







Kar yağsın artık...

Öyle incecikten nazlı nazlı değil. Sulu sepken falan da değil.

Hani yağar ya lapa lapa, çok telaşı varmış gibi yeryüzüne inmek 

için

öyle yağsın işte ve durmaksızın. 

Çıkayım dışarıya ilk izleri ben bırakayım lekesizliğinin üstünde.

 Beni de  boyasın bembeyazlığına, bata çıka yürürken

 yolları, ağaçları, hala açmakta inatçı kırmızı gülleri boyadığı gibi.

Şşşşşt !!! Hemen ağzınızı bozmayın... Kızacak birşey yok.

Tabii ki biliyorum bana göre hava hoş, iş yok güç yok. 

Bana eğlence kar, size beyaz kabus olur ancak.

Tamam yollar kapanabilir, dolmuş otobüs çalışmaz zorlanırsınız 

işe gitmekte. 

Ama ...

Belki okullar tatil olur hı fena mı ..?

 Kış da kışlığını yapmalı ama canıımm

di mi ?  :) ;)


n y tartaç



2 yorum:

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

İlk ve orta öğretimde kar ve aşı dolayısıyla okulların kapanmasını ne çok istedik. Şimdi emekli olunca her gün bayram deyip, buralara yağmayan karın özlemiyle sizin güzel kar manzaralarını seyretmekle yetiniyoruz.

Sevgiler

bilge dedi ki...

Ben kar yağmayan bir şehirdeyim özlüyoruz beyaz güzellikleri..Ama memlekete gidince sanki hiç kar görmemiş gibi kar da yürümeyide beceremiyoruz..sevgiler..