20 Ağustos 2013 Salı

SONBAHAR YAĞMURLARI




Sonbahar yağmurları yağsa umutlarıma

Damla damla düşse önce... ıslatsa hafiften


Hızlansa sonra...  delice, delice yağsa.


Çatlak topraklar gibi suya hasret yüreğim,


  içse kana kana...


İçimdeki çocuğu tutamıyorum nicedir, 


özgür bıraksam artık.

Geziye çıksa gönlünce, 


dolaşsa pervasızca ıslak sokaklarda çıplak ayak.

Şarkılar söylese kollarını açıp semaya.


Gökte bulutlar duysa sesini.


Bir coşsa bir coşsa...


Şimşek çaksa, gök gürlese göğü yararak, 


yıldırım düşse aniden.

Önce nefret yok olsa, ardından kin, intikam...


Tam hazan mevsimi geldi derken, 


tam tükenecekken umutlar,

kır çiçekleri yeşerse suya kanmış bereketli topraklarda


adı sevgi olan, dalları gökyüzüne uzanan.


Ahh! Sonbahar gelse...


Yağmurlar yağsa umutlarımın üstüne...



          nurten y tartaç











2 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

MECAZ OLARAK KULLANIRIM BEN "SONBAHAR YAĞMURU" NU..
SEN, BAŞINDA -SON- OLMAYAN BAHARLARDASIN DAHA ..
NİCEDİR "YAPRAKLARIM" ÇINARIMIN GÖLGESİNİ ÖZLEMİŞTİ.. HOŞGELDİN.

Çınar dedi ki...

hasret senfonileri; Ben de, sonbaharı değil ama "yağmurları" mecaz olarak kullandım. Sonbaharda umut yağsın, bahar gelsin 'son' olmayan(!) beklentimi anlatmak istedim :)

Aman Hoca'm zarafetinize çok teşekkürler ama eni konu "son" bahara girdim ben de. Olsun, güzeldir sonbahar. Yağmuru, rüzgarı, binbir renge bürünmüş, dalından süzülerek düşerken bile görkemli yaprakları, yapraklarından arınmış çıplak dallarıyla ağaçları bile güzeldir sonbaharın.

Blogumu ihmal etmek beni üzüyor ama bir tembellik var üzerimde yazamıyorum. Belki de, ille de birşeylere dokundurmak istiyor ama yapamıyor olduğumdan soğudum azıcık.

"Yapraklar"ı özledim, geliyorum :)

Teşekkürler Canım Hoca'm