29 Ocak 2013 Salı

S .O .S :)

Benim canım arkadaşlarım !!! 

 Yine bir maruzatım var benimm :)) 

 Off! Zaten hiç anlaşamadım ben bu arayüzle ya. Şimdi de eski bir yazımı, lüzumu üzre :)) tekrar yayınlamak istiyorum ama başaramıyorum bir türlü. 

 Konu hakkında bilgisi olan dostlarımdan rica etsem, bana yardımcı olabilirler mi acaba..?

 (Şeyy bir de; fazla olmayacaksam... internetten bir yazı indirmek istediğimde neden yazı fontu değişiyor ve neden bunu da düzeltemiyorum ben bir türlü..?  Bir de bu konuda yardım rica etsem... :)) 

 Şimdiden teşekkürler

 Sevgiler

5 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

İnternetten yazı kopyalayıp indirdiğinde onu önce worlped e yapıştırıp,tekrar kopyala yapıştır yapıp bir deneyebilirsin, bakalım.
Diğer konuda kumanda panelinde yayınlara girip izin verebilirsin...

Sittirella dedi ki...

Daha önce yayımladığın yazıyı 'Kayıtlar'dan bul, 'Düzenle' yi tıkla, kayıt açıldığında, sağ taraftaki 'Yayınlanma Tarihi'ni tıkla, seçenekler ve takvim açıldığında 'Otomatik'i seçip, gönderi metninin üzeri 'Güncelle' butonuna bastığın an yeniden yayımlarsın Çınar ablacım.
İnternetten kopyaladığın bir yazıyı ise:
Masaüstüne gel, mousa'a sağ tıkla, açılan seçeneklerden 'Yeni'yi seç ve yine seçeneklerden 'Not defteri (veya Text Document)'ı aç, kopyaladığın yazıyı oraya yapıştırıp, oradan bir daha kopyala. Var olan tüm fontlar/renkler vs. yok olacak, bloguna yapıştırdığın anda tekrar font/renk düzenlemesi yapabilecek hale geleceksin.
Umarım yardımcı olur.

Çınar dedi ki...


Asortik Krep

Sittirella

İLGİNİZE ÇOOK TEŞEKKÜRLER CANLARIM, DENEYECEĞİM.

SEVGİLER

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Ben de teknolojik özürlü olduğumdan işin içinden çıkamadım.

Aileye güzel bir Pazar gecesi ve yeni haftalar dilerim.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Mehmet Osman Çağlar ; ı ıh, biz bu teknolojiyle tam olarak anlaşamayacağız bir türlü :)

Size ve ailenize sevgiler