15 Ocak 2012 Pazar

İLK HEDİYEM DOĞADAN



İLK     HEDİYEM     DOĞADAN



Kar var günlerdir Ankara'da yüksek yerlerde.  Çankaya, Balgat, Dikmen gibi semtlerde oturan yakınlarımız, karın günlük hayatlarını nasıl da zorlaştırdığından yakınırken, bize şööyle bir gülüp geçmişti kar ve bir daha da uğramamıştı.  Ama yağmalıydı, kıştı bu...



Kar yağdı nihayet,  hem de lapa lapa. Hem de  gece yarısı,  tam da doğduğum gece, aynı saatte.  Öyle yağdı ki; Pespembe oldu önce gökyüzü, sonra kapkara gece aydınlandı ipekten bir  toz bulutuyla ve karbeyaz oldu yeryüzü yarım saat içinde. Gelinlik giymiş genç kızlar gibiydi;  kollarını göğe açmış, sevdiğine kavuşmanın neşesiyle danseden çamlar.  

İlk doğumgünü hediyemi doğa verdi.  Biliyordu;  baharda bembeyaz papatyaları nasıl seversem,  öyle sevdiğimi kışın yağan karı...















Gece başka,  gündüz başka güzeldi kar manzaraları.  Ve ben yazımı yazarken yağmaya başladı yine son hızla.

Böyle bir hediye alır da bunu hayra yormaz mıyım ben şimdii:))

Hımmm!  Üç vakte kadar bembeyaz bir sayfa açılacak hayatımda, tertemiz.  Yeni yaşımda gökten kısmet yağacak lapa lapa, yere göğe sığdıramayacağım. :)))  Vee en karamsar hissettiğim  anda karanlıklar yerini aydınlığa terkedecek bir anda.  Pespembe umut çiçekleri açacak gönlümde,  umutsuzluklarım mazgallara karışacak eriyen kar sularıyla. Aminnn :))

Kaç yaşıma mı girdim..?  Boşverrr ...




NOT:  Hava buz gibi, sokakta kimsesiz birini görürseniz telefon edin,  gelip alıyorlar.


İzmir:  361 71 51.

İstanbul:  (0212) 455 13 00.

Ankara:   418 66 62 ..."




29 yorum:

Adsız dedi ki...

Yeni yaşın, yeni umutlarınla birlikte hayırlı olsun.
sevgiler.

Leylak Dalı dedi ki...

Nice yaşların olsun sevgili Çınar, sağlıkla, huzurla, keyifle...

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Bu olağanüstü fotoğrafların yansıması eşliğinde, ailemle doğum gününüzü en içten dileklerimizle kutluyoruz Nurten hanım. Ama eski bir Ankara'lı, yeni Mersin'li olarak bunu bize yapmayacaktınız.:)

Merih bey kardeşimin; kar gibi beyaz bir platin üstüne pırlanta yüzük yerine, o güzel kar taneleri gibi çiçekler toparlayıp size armağan etmesi dileklerimizle bütün aileye selam ve sevgilerimizle...

(yazın sıcaktan buharlaşıp, bulut olmamak için başvuru telefon numarası var mı acaba.:)

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Özür dilerim, eşim soruyor:
32 yaş filan civarında tahmini,
Doğru mudur?

Elifin Terazisi dedi ki...

Nice mutlu yıllar dilerim. Ben Çankaya'dayım burada şu anda çok güzel yağıyor, hepimize aydınlık müjdeleri olsun:)

cenebaz dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte, artarak, mutlulukla, neşeyle, sağlıkla, başarı ile dolu daha nice yıllar geçirmen dileği ile... İyi ki doğdun:))

zeynep dedi ki...

Çok güzel tertemiz ve huzur verici görüntüler , blogunuzu yeni keşfettim , çok samimi ve sıcak , sevgiler...
iade-i ziyarete beklerim.

Gülen Tezer dedi ki...

Çooooooooook özlediiiim sen'imi de karı da!! :(
Burası sadece çok ıslak :(

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel:))
Kışın kar yağan şehirleri kıskanırım ben :))
Nice mutlu yıllar olsun bu arada, sevgiyle kalın :))

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ahh ne güzell ne güzelll
bence bembeyaz bir sayfada, bembeyaz umutlarla girdin yeni yıla, yeni yaşına..
hepsi yerini bulsun.
tüm dileklerin çiçekler açsın....
sevgi olsun sağlıkla..

doğum günün kutlu olsun çınarım....
hep mutlu ol..

Nehire dedi ki...

Yeni yaşınız kutlu olsun,sevgiyle kalın...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Sağlıklı,mutlu nice yıllara.Doğum günün kutlu olsun.Ne güzel fotolar çekmişsin.Gece ne güzel görüntülemişsin.Dün Darıcadada yağdı.Bende resimler çekip blogumda paylaştım.
Kar gibi tertemiz gelişsin hayatında her şey.Her şey gönlünce olsun.
Sevgiler:)

Çınar dedi ki...

Nar-ı Can ; teşekkürler canım

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Leylak Dalı ; teşekkürler canım

Sevgiler

Çınar dedi ki...

MEHMET Bey; çok teşekkürler

Ama siz bize nispet yapıyordunuz biz burada soğuktan titrerken deniz manzaralı keyfinizi ballandıra ballandıra anlatarak di mi:))

Nereye gitsem birşey unutup döndüğüm için cezalıyım bana artık pırlanta falan yok. Çiçeklerle avutuluyoruz artık. Bahaneye mi bakıyormuş ne :))

Eşinize selamlarr sevgilerr vee çoook teşekkürlerr. Eh çok yaklaşık bir tahmin olmuş:)))

( Bu numaraları evsizler için yayınladılar duyurmak gereğini duydum.)

Bizden de, eşinize ve size selam sevgiler

Çınar dedi ki...

Elif'in Terazisi; bugün Ankara'nın her bölgesine durmaksızın çok güzel yağdı kar.

Umarım aydınlık müjdeleri olur...

Sevgiler canım

Çınar dedi ki...

cenebaz;güzel dileklerin için çok teşekkürler canım.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

zeynep; hoşgeldin mutlu ettin.

Teşekkürler, ziyaretine geleceğim

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Gülen Tezer Üstün ; ben de seni çook özledim canım biliyorsun

Öptüm

Çınar dedi ki...

Hayat İzlerim ; ben de sıcak yerlerde yaşayanları kıskanıyorum bazen :)

Çok teşekkürler canım

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Bir Dut Masalı - nUnU ; içten dileklerin için upuzun bir amin dedim ve çok teşekkür ettim canım.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Nehire ; hoşgeldin mutluluk verdin

Teşekkürler canım

Sevgiler

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Öyle özledim falan:) kıskanırım sonra bak. Eee ben de özledim...
Canım benim, nice güzel yaşlara,sevdiklerinle, sağlıkla. mutlulukla...
Dileklerine de kocaman bir aaaaamin...
Hani İstanbul kar falan deniyor ya inanma sadece bir iki havada gördüm, yere bile düşmedi:))
Ama sizdeki de müthiş bir manzaraymış ve çok güzel fotolar çekmişsin.
Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.

Çınar dedi ki...

♥GÖNÜL ÇELEN♥ ; güzel dileklerin için çok teşekkürler canım

Sevgiler

Asuman Yelen dedi ki...

Mutlu yıllar Çınar' cım. Senin yazın benim bloga yine geç düştü.
Kar beyazlığında daha uzun yıllar sağlık ve huzurla sevdiklerinin yanıbaşında geçsin. Herşey hep istediğin gibi olsun.
Sevgiler...

Zeugma dedi ki...

Nice yıllarda sağlık, mutluluk ve huzur dolu günler dilerim.

Bütün dileklerin gerçek, yeni yaşın kutlu olsun...
Sevgilerimle...

Çınar dedi ki...

Nur'cum; Eee ama ben seni de çok özledim, hiç görmesem bile. Yazın Çanakkale'de buluşuyoruz di mi..?

Teşekkürler canım

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Asuman Yelen; güzel dileklerin için çok teşekkürler canım.

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Zeugma ; çok teşekkürler güzel dileklerin için canım.

Sevgiler