6 Mayıs 2011 Cuma

BİR GÜNE SIĞDIRSAM SEVGİMİ



Melekler bir günlüğüne, yalnızca bir günlüğüne

seni bana gönderseler Annem.

Tam da Anneler Gününde olsa.

Sevgimi bir güne sığdırsam.

Hasretimi...

Hatta öfkemi… Gittin diye.

Bir güne sığdırsam, bir ömre sığdıramadıklarımı.

Anam desem... Canım Anam!!!

Nasıl da özledim bir bilsen…

Sıcacıkmış yüreğin.

Yumuşacık ellerin.

Unutmuşum …


Dinle bak;

bir bir anlatayım sensizliği...

Bendeki yokluğu...

Yokluğunu...

Yokluğunda yapamadıklarımı…

Mesela; nasıldı tereyağlı, mercimekli bulgur pilavı..?

Kaç yıllık kadınım ama olmuyor seninki gibi.

Sordum... Doğru dediler. Öyle yapılır zaten…

Anne eli değmediği içinmiş tadındaki eksiklik.


Bu önemli değil de;

yolda, sokakta gördüğüm,

bir an gelip sen sandığım

o teyzeler var ya!

Koşup sarılmak istiyorum bazen.

Yapamıyorum.

Burnumun direği sızlıyor,

ağlayamıyorum...

İşte buna dayanamıyorum Annem…


Hadi! Yatayım dizlerine,

okşasana saçlarımı yine.

Yarısı çarpan,

 yarısı suskun yüreğimi anlatayım sana.

Ben ağlayayım,

sen sar yaralı göğsüne beni.

Kimbilir,
 kıyamaz belki melekler, 

 bırakırlar seni bana…


    nurten y tartaç



ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

18 yorum:

Sazan dedi ki...

Caannımmm, gözlerimi dolu dolu ettin...

Bu günün güzel geçsin, yüzün gülsün...

GEZİ/YORUM... dedi ki...

ANNE ÖZLEMİ...
Yanı başımızda sessiz sedasız dururken
Kıymetinimi bilemedim, bilemem neden
Yaşıtın insanlar görüyorum, sana benzeyen

Gayet mutlu, dimdik ayakta, sağlığı yerinde
Bambaşka duygulara kapılıyorum, her seferinde
Buruk bir hüzün kaplıyor beni, bendende derinde

Yüreğimdeki burukluk, yakarcasına bir sızıya dönüşüyor
Anlatılması çok güç, özleminde üzerinde
İçimdeki hasretin, her gün dündende derin

Dilerim Rabbim'den annem, orda yoktur hiç kederin
Baş köşesidirde cennetin, orada rahattır yerin...

Çınar dedi ki...

Sazan'ım; teşekkürler canım. Senin de günün çok güzel geçsin

Sevgiler

Çınar dedi ki...

GEZİ/YORUM... ;

çok güzel dile gelmiş dizelerinde Anne özlemin. Yüreğine sağlık.

Nurlarda yatsınlar Annelerimiz ve bizim için gidişleri hep erken olan sevdiklerimiz.

Sevgiler

Esmir dedi ki...

a...nasıl ağlattın beni Çınarcığım !! canımmm !Taktiri İlahi mi denir bilemiyorum nasııl söylenir! herbirimizin mutlak sonu! ama zamansız ayrılıklar ne hazin!.ve her bir gidiş zamansız ayrılık gelir sevdiklerine!..

Allah seni yavrularına ve eşine bağışlasın canım...Biricik anneciğin nurlar içinde yatsın...

Sen de bir annesin! ben de senin bu özel gününü "Anneler Gününü" kutlar öperim canım...Sevdiklerinle birlikte nice güzel günlerin olsun...

Sevgilerimle

aysema dedi ki...

Yüreğim sızladı Sevgili Çınar'ım, ne yaptın sen? Ahh bir gün, bir güncük gelebilseler...

sünter dedi ki...

Canim cinarimmmmmm sana yürekten sarilsam sessizce.....

Çınar dedi ki...

Esmir'im; her gidiş, geride kalana çok acı ve zamansız geliyor da, Anne bırakıp giderken yerinde kocaman bir boşluk bırakıyor, yerini hiçbir şeyi dolduramayacağı.

Allah evlat acısı yaşatmasın yaşayana da dayanma gücü ve sabırlar versin inşallah.

Teşekkürler canım. Tüm annelerin Anneler Günü kutlu olsun

Çınar dedi ki...

aysema'm; evet canım bir güncük gelseler ve biz doya doya haykırsak yanımızdayken ertelediğimiz sevgimizi.

Çınar dedi ki...

sünter'im; ahh, keşke canım ama çok uzaktasın. Ee telefon et sen de :)

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Bir güne sığmaz ama:((
olsa ne iyi olur di mi canım.
Annenin ruhu şadolsun ve tüm giden annelerin.
Benim elim varmıyor iki satır yazmaya, hele bu aralar. Sanırım bir tekrar yapacam.
Güzel arkadaşım benim sımsıcak sevgilerimle.

Çınar dedi ki...

Nur'cum; olmaz ama hayali bile rahatlatıyor bir parça olsun.

Tüm aramızdan ayrılan annelerin mekanı cennet olsun.

Bu aralar yazamamanın nedeni bir rahatsızlık değildir ve herşey yolundadır umarım.

Sevgiler canım

selçuk dedi ki...

Çınar Ablacım, bana yolladığın yorum için çok teşekkür ederim.

Çınar dedi ki...

Sevgili Selçuk; bazen tek bir cümleye sığdırdığın derin anlamlı ifadeler içeren güzel yazılarını sürekli okuyorum. Yazdıklarının üstüne söyleyecek söz bulamadığımdan, birçoğuna yorum bırakmasam da.

Sevgiler

bilge dedi ki...

KEŞKE OLSA SEVGİLİ ÇINAR RÜYAMDA BİLE GÖRSEM O GÜNÜ FARKLI GEÇİRİYORUM ÖZLEMLERİ HİÇ BİTMİYOR..ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN ARKADAŞIM SEVGİLER..

hasret senfonileri dedi ki...

Yapma sevgili Çınar... Her anne kendi annesinin gidişine ağlamıştır.. Keşke bu hep böyle sıralı olsa ve benim gibi, bir evlat peşisıra ağlamasa anne olduğuna lanet edip..

JİVAGO dedi ki...

Görmesek de, duymasak da, O öyle bir hasrettir ki işte dizelerde böylesine insanın içine işler...Geç de olsa "Anneler Günü"nüzü kutlarım.

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Nerelerdesin Çınar'ım?