15 Ocak 2011 Cumartesi

YAŞLANMIŞ OLABİLİRİM





Sen sandın ki;


 yirmi iki yaşında takılıp kalacak zaman. 

 Saatin bile duracak tik takları.

Hep,

eteklerin zil çalacak,

ayaklarından önce kalbin koşacak...

Oysa, sen bakarken kıyıdan,

 akıp geçti zaman...

Hadi,

en yüksek ağacın en ince dalına tırman yine, 

 şarkı söyle avaz avaz.

Ellerinin üstünde yürü, ters takla at, köprü kur...

Ne değişti ki ..? 

 Sen aynı sen değil misin?

Birkaç kilocuk almış ve yılları yığmışsın üst üste. 

 İşte o kadarcık ...

Gökyüzü aynı gökyüzü.

ama eski parlaklığı yok mu ne ..?

Ay bir buluta saklanmış,

güneş küsmüş aya, kararmış ta kararmış.

Gökten kopup yıldızlar, saçlarına yağmışlar.

Aynalar mı yalancı,

yoksa tek suçlu değişen, değiştiren zaman mı?

Madem,

mümkün değil döndürmek 
geriye zamanı,

sev o zaman aynadaki teyzeyi

 ve O'nun kaz ayaklarını.

Bir yaş daha büyüdüm.


   nurten y tartaç





23 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Nice yıllara, sağlıkla, huzurla ve tüm sevdiklerinle...

Sittirella dedi ki...

Çınar ablam :)
Her yeni kaz ayağının hayatına bir artı, bir parça fazla mutluluk, bir tane daha harikulade haber katması dileğimle.
Sağlıkla, huzurla,sevgiyle dolu olsun yeni yaşın.
İyi ki varsın.
Sevgilerimle :)

Zeugma dedi ki...

Yarın sabah daha dikkatle bak. O aynadan bir genç kız gülümseyip göz kırpacak sana.
Doğum gününü kutluyor, sağlık ve huzur içinde nice yıllar diliyorum.

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Yanında olmayı daha fazla istediğim zamanlardan bir tanesi daha :(
Seni seviyorum Seni çok seviyorum.
Doğum günün kutlu olsun tatlı Çınar'ım.
Kazayağı mı; ay yüzün pırıl pırıl senin :) Merih abime sevgi ve selamlar

NzlGl dedi ki...

Yeni yaşınızı kutlarım.
Ailenizle beraber çok mutlu ve huzurlu geçireceğiniz bir ömür dilerim.
sevgilerimle

birdutmasali dedi ki...

çınarların özelliğidir, yıllara dimdik meydan okumak !
nice güzel yıllara canım...

sufi dedi ki...

Çınar'ım;
Olsa da kazayakların, yıldızların gökyüzünden düşüp saçına yerleşmelerine karşılıktır bu.Öyle kolay mı geçen yıllar ve gelenleri kucaklayarak karşılamak? Görüyorum ki başarmışsın sen bunları.Dilerim her yaşın arttırsın mutluluk, sağlık ve hoşgörü ibreni.Sevgiyle kucakladım oğlak burcunun "sadık kadın"ı seni.

hepsusluydum dedi ki...

Çınarcığım huzur,barış ve üretkenlik dolu nice sağlıklı yıllar senin olsun..Sevgilerimle Zehr@

aslan dedi ki...

Yeni yaşınızı kutlarım Çınar hanım. Dostlukla..

Esmir dedi ki...

Ayyyhh:)ne güzel bir doğumgünü şiiri bu böyle kendine söylediğin...:) kutlu olsun yeni yaşın Çınarcığım, sağlık, huzur ve istemlerince geçsin ömrün:)ve şairin dediği gibi "gün eksilmesin pencerende!:)güneşle uyan ki ışıklı ve sımsıcak geçsin bir yılın ve daha nice yılların...Sevgilerimle:)

ayşegül dedi ki...

Yirmiikinci dogum gunun kutlu olsun canim cinar ablacik ;-))
Yakisikli ogullarini yanaklarindan opuyorum iste :P Fazla yasli kayinvalide aday adayi istemem ona gore sekercik :D
Cokcana optum. xoxo

cenebaz dedi ki...

Çınarım, çocuklarınla, eşinle ve tüm sevdiklerinle birlikte sağlık, mutluluk ve huzur içinde geçireceğin nice yıllar diliyorum. İyi ki doğdun, iyi ki seni tanıdık.

Balkahve dedi ki...

Çook özlesemde o günleri şimdiki çınar gibi düşünürmüydü 22 yaşındaki?
Ömrünüz uzun,bir çınar ağacı kadar,görkemli ve koruyucu olsun.
sevgiler

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Yeni yaşınızı kutlarım sevgili Çınar Abla.

Sevgiler , Saygılar
Cenk

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Yılların ağıorlığı ne takla attırır ne de amuda kaldırır canım.
Nice güzel yaşlara, iyi ki doğmuşsun arkadaşım...

ELİF dedi ki...

Bu cümlelerin senin değil mi?
İçim kaldı,aklım düştü içine
çok güzel cümleler kurmuşsun kendine...
İyi yıllar,iyi ki doğdun..
Nice güzel yıllara...

Asortik Krep dedi ki...

Size her yaş yakışır bence, güzel günlere ve güzel mutluluklara diyorum.Sevgiler..

hasret senfonileri dedi ki...

Blogcular arasında aynı nesil aynı jenerasyon içinde en çok yol katedeniniz benim! ve ne zaman aynaya baksam, gözlerinin içi gülen bir kız bana dil çıkartıyor sevgili Çınar!!
Seni kucaklıyorum... ve sımsıcak sevgimle öpüyorum seni dostum..

ŞANSLI dedi ki...

Nice sağlıklı,mutlu yaşlara...
Sevgiler:)

JİVAGO dedi ki...

Yeni yaşınızı kutlar, ailenizle sağlıklı, mutlu nice uzun yıllar dilerim sevgili Çınar.

Sevgilerimle...

(Bugün, Merih beyden muzlu pasta tarifimi yapması için rica da bulunuyorum.:)

Ali İkizkaya dedi ki...

Sevgili Çınar !
Benim de ELİF gibi içim kaldı cümlelerinde. Sana ait olduklarını nerde görse anlar insan.
Mutlu, dingin ve sağlıklı nice tıllar dileklerim ile...

ebruli günce dedi ki...

Nice yıllara tüm sevdiklerinle...

Çınar dedi ki...

CANIM ARKADAŞLARIM

BAKMAYIN SİZ BENİM KENDİME BÖYLE TAKILIP, YAŞIMDAN YAŞANMIŞLIKLARIMDAN ŞİKAYETLENİYORMUŞ GİBİ YAZDIĞIMA. MAKSAT HOŞLUK OLSUN. BEN HİÇ KÜSMEDİM AYNALARA. YILLARIN ALDIKLARI YANINDA ÜSTE VERDİKLERİNİN DE KIYMETİNİ BİLDİM HEP :)

HANİ BİR SÖZ VARDIR, KİM SÖYLEMİŞTİR HATIRLAMIYORUM AMA ÇOK DOĞRU OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRÜM;

"18 YAŞIMIN ENERJİSİYLE 70 YAŞIMIN DENEYİMLERİNE AYNI ANDA SAHİP OLSAYDIM, DÜNYAYI FETHEDERDİM"

BU MÜMKÜN DEĞİL TABİİ AMA HER YAŞ KENDİNCE ÇOK GÜZEL. YETER Kİ HER ANINI DEĞERLENDİRMEYİ BİLELİM.

YORUMLARINIZ İÇİN HERBİRİNİZE AYRI AYRI, ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER. SİZLERİ TANIMAKTAN ÇOK MUTLUYUM, İYİ Kİ VARSINIZ.

KUCAK DOLUSU SEVGİLER