24 Kasım 2009 Salı

Öğretmenim Canım Benim…

  

     Çağdaş ve Aydınlık Türkiye’nin bekçisi, fedakar öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü kutlu olsun…

 

image

                                                                                          

 

 

 

                                                                               ÖĞRETMENİM

 

                                                   

                                                                      Canım benim canım benim,

                                                                      Seni ben pek çok, pek çok severim.

 

 

                                                                      Sen bir ana,sen bir baba,

                                                                      Herşey oldun artık bana.

 

 

 

                                                                      Okut öğret ve nihayet

                                                                      Yurda yarar bir insan et.

 

 

 

 

 

                       İlkokula başlar başlamaz öğrendiğimiz bu, şirin çocuk şiirini  -Şarkısını- gönderiyorum ben de tüm öğretmenlerimize ve ilkokul öğretmenim Saniye Kendirci’ye ( Yaşamıyorsa, nurlarda yatsın) içimdeki çocukla, ellerinden öperek…  

21 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

Sevgili İlkokul Öğretmenim Ferhan Doğan'a (Yunus Emre İlkokulu, Yeni mahalle, Ankara) burdan yürekler dolusu sevgi ve saygılarımı iletiyorum. hayattamıdır bilmiyorum ama bana gerçekten hem anne hem baba hem öğretmen olmuştur kendisi.

Çınar dedi ki...

Guguk'cum; biz seninle komşuymuşuz di mi:) 84-90 yıllarında yeni Mahalle'de oturdum, Omurtak sokakta.

Sevgiler

guguk kuşu dedi ki...

ben de taner sokaklıyım

aysema dedi ki...

Teşekkürlerimle çiçeğimi aldım, şarkımızı okudum, gidiyorum.

Sevgilerimle...

Çınar dedi ki...

guguk kuşu; evet komşuymuşuz:)

Sevgiler

Çınar dedi ki...

aysema; yetiştirdiğin binlerce çiçek için binlerce çiçek benden sana, sevgili öğretmenim...

Sevgiler

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Cumhuriyet öğretmenlerinin günü bir
gün değil,hergün kutlu olsun.Şarkı
hatırlatmanız için sağolun.
Saygılar , Cenk

Çınar dedi ki...

WarhaWk; haklısın canım, onlara sevgimiz minnetimiz bir günle sınırlanamaz. Çok şirin bir şarkı öyle değil mi:)

Sevgiler

sufi dedi ki...

Yaşamımızda bize sevgiyi şefkati ve sonra da inancı öğreten tüm öğretmenlerimize benden de sevgi ve şükranlarımla.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

İlk şarkımız ve ben çok severdim, halen severim.
Canım öğretmenlerimize minnetle.

aysegul dedi ki...

Canım Çınar ablacığım,bütün okul
ve hayat öğretmenlerinin gününü canı gönülden kutlarım.

Sevgilerrr

ELİF dedi ki...

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin öyle içten samimi, gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin. İyi Bayramlar.

Çınar dedi ki...

Elif'cim; ne güzel bayram dilekleri bunlar, çok teşekkürler.

Sevdiklerinle birlikte mutlu bir bayram geçirmen dileğiyle...

Sevgiler

Zeugma dedi ki...

Öğretmenler için hazırladığın bu güzel post için çok teşekkürler sevgili Çınarcığım:)
Naçizane bu dabenden size. Kabul buyurursanız sevinirim efendim:)

Bayramını tüm içtenliğimle kutlar,sevdiklerinle birlikte her şeyden önce sağlık, huzur ve mutlulukla geçmesini dilerim..

Sevgiler canım...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bayramını en içten dileklerimle kutlar sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlar dilerim.
Sevgilerimle...

mutfakcini dedi ki...

Mutlu,huzurlu nice bayramlara..sevgiler..

Çınar dedi ki...

Zeugma; Ay ay ayy, kabul buyurmak ta ne demek,bana dünyaları verdin. Canım benim çok teşekkürler, misler gibi geldi kokusu sanki...

Kucak dolusu sevgiler de benden sana...

Çınar dedi ki...

Nur'cum; tekrar iyi bayramlar canım benim

Sevgiler

Çınar dedi ki...

EBRULİ; tekrar iyi bayramlar canım benim

Sevgiler

Syhn dedi ki...

öğretmenler günü için geç kaldım ama:)
bayramınız mübarek olsunn..

Çınar dedi ki...

Syhn; Senin de bayramın kutlu olsun canım.

Sevgiler