22 Mayıs 2009 Cuma

off of yine mi kış geldi ne?…

 

yagmur14cx7fi7

 

   Tamam çok severim yağmuru, yağmurda yürümeyi. Hatta, savurttura savurttura ağzıma burnuma dolarak yağsın, onu da severim… Karı fırtınayı da severim. Sonbahar da en sevdiğim mevsimdir ama yetmez mi artık?  Tam ,hah yaz geliyor . İçimiz ısınacak. Yazlıkları çıkaralım. Kabanlar, hırkalar kalksın artık ,derken; o da ne ?kış geldi yine. Gerçi, ne kadar çırpınsa da; soğuk yapamıyor artık ama rahatsız ediyor ya, yetmez mi?  Ne giymeliyiz bilemedik.

   Sabah çıkarken oğullarıma, hırka almaları için baskı yapıyorum. Geldiklerinde, bir dünya laf duyuyorum. ”bir daha senin sözüne uyup giyinir miyim?..”diye söyleniyorlar bana. “Haklısınız.” diyorum . Ertesi gün karışmıyorum. Akşama,üşümüş ve sırılsıklam geliyorlar. Bu sefer de”Anne ,sabah insan bi ikaz eder . Ben düşünemedim . Sen de mi farketmedin, havanın yağmurlu olabileceğini? diyorlar. Anlayacağınız; bu havalar ,aile saadetimizi bozacak:)

    Evet ; çok severim yağmuru,sonbahara  da hayranım ama yeter be ,gözünü seveyim…

Artık yaz gelsin… Şöyle bi rahatlayalım. Balkonda kahvaltı yapalım . Akşam çayımızı balkonda içelim .Hava karardıktan sonra yürüyüşlere çıkalım. İçimiz ısınsın artık.

    Tabii ben biliyorum ,sıcaklık üç gün üstüste 33 ü göstersin,bu kez de ; off yeter!.. Biraz serinlesin şu havalar. Bu ne? yandık piştik diye feryada başlayacağım  ama Neyse… Önce bi yaz gelsin de…

2 yorum:

aysegul dedi ki...

Sevgili Çınar abla,

Gerçekten havalar çok istikrarsız.Sabah işe giderken serin,öğlen sıcak,akşam yine serin.
Bende biraz kırgınlık var.Yaz gelsin,içimiz
ısınsın:))

Sevgi ve saygılar...

Çınar dedi ki...

Evet canım çok haklısın;Zaten psikolojimiz bozuk,üstüne bir de bozuk havalar...Hiç çekilmiyor hiç:)
Sevgiler...